Zachęcamy do wstąpienia do naszego klubu! Zostając naszym członkiem zyskasz możliwość rozwijania żeglarskich pasji, będziesz mógł uczestniczyć w licznych i ciekawych rejsach na jachtach klubowych. Kliknij tutaj po szczegóły.

2009 Regaty Samotników Wydrukuj ten artykuł Poinformuj o tym artykule znajomego

Formuła regat z ubiegłego roku, czyli jeden wyścig krótki i jeden długi, została powtórzona i wygląda na to, że zagości na dłużej. Pogoda była piękna, ale wiatr mocno nierówny i co do siły, i co do kierunku. Tuż przed pierwszym wyścigiem szkwalik trochę postraszył, ale zapowiedzi silniejszego wiatru się nie sprawdziły. Jak zwykle okazało się, że samotne żeglowanie.... więcej informacji o regatach.

Zdjęcia: Jola Ludwińska, Bronisław Kuśnierz

2009 Andromeda, Bornholm i szkiery Wydrukuj ten artykuł Poinformuj o tym artykule znajomego
Spragnieni nowych przygód, my: Darek, Alina, Piotr, Bogdan i Stanisław, zamustrowaliśmy na jacht Andromeda.
Po zrobieniu odpowiednich zakupów oraz niezbędnych porządków na jachcie, wypłynęliśmy z Gdyni na Zatokę Gdańską. Obraliśmy kurs na Bornholm. Po drodze zatrzymaliśmy się w okolicy boi 'wysypiska', aby zbadać stan zarybienia w tym akwenie. Owocem wędkowania był 4.5 kilogramowy dorsz, zaś szczęśliwym łowczym Bogdan. Nie zatrzymując się długo, popłynęliśmy dalej. Po drodze skonsumowaliśmy dorsza i wszyscy najedli się do syta. Czytaj dalej we wspomnieniach...

2009 Tańce, hulanki i swawole Wydrukuj ten artykuł Poinformuj o tym artykule znajomego

Wspólnie witaliśmy Nowy Rok 2009 na sylwestrowej zabawie w klubie. Noworoczne spotkanie klubowiczów było okazją do wspomnień o minionym... i planów na nadchodzący sezon żeglarski. Bal przebierańców znakomicie poprawił humory po pracy w hangarze. Do wodowania jeszcze daleko, ale karnawał trwa!

Zdjęcia: kpt. Bronisław Kuśnierz

2008 Orionem do Göteborga Wydrukuj ten artykuł Poinformuj o tym artykule znajomego

Stare jachty budzą nawet sympatię bogów. Co nie oznacza wcale, że przez to bogowie są bardziej łaskawi. Bogowie wiatru szczególnie. Galeria zdjęciowa z rejsu Orionem do Göteborga. A relacja z rejsu we wspomnieniach.

Zdjęcia: Roman Sypniewski, Renata Loska, Marian Wrzosek

2008 Memoriał K. Zabłockiego Wydrukuj ten artykuł Poinformuj o tym artykule znajomego

Memoriał poświecony pamięci żeglarza zabitego przez piratów odbył się 20 września. Wiatr nie był zbyt silny, ale za to fala była interesująca. Tydzień później (ostatnich kilka zdjęć), gdy Orion wybrał się turystycznie do Górek, wiatr był już inny i pogoda też.